Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Ανοιξιάτικο βραβείο

Με μεγάλη  μου χαρά πήρα σήμερα από την φίλη μου την Κική που έχει το blog "χαρούμενες φατσούλες στο νηπιαγωγείο" ένα πολύ όμορφο βραβείο για την δουλειά που παρουσιάζει ο "Δημιουργικός Κόσμος." 
Την ευχαριστώ πολύ και είναι τιμή για μένα που με επέλεξε. 
Εγώ με την σειρά μου πρέπει να το προσφέρω σε 11 από τα blog που παρακολουθώ... αυτά είναι:


1. ΤΑ ΦΟΥΝΤΟΥΚΑΚΙΑ
2. ΜΠΟΜΠΙΡΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ
3. LOS NINOS
4. ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ!!!
5. Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ!!!
6. Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΑ ΧΡΏΜΑΤΑ.
7. ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.
8. ΤΑ ΠΡΩΤΑΚΙΑ.
9.ΤΑ ΜΙΚΙΑ ΜΟΥ.
10 CAPTAIN COOK.
11. ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ.

Καλή συνέχεια!

6 σχόλια:

  1. Ματίνα συγχαρητήρια για το βραβείο και σ'ευχαριστώ πολύ που με συμπεριέλαβες στην λίστα σου, είναι τιμή μου πραγματικά.
    Φιλιά πολλά, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θερμά συγχαρητήρια και από μένα για το βραβείο και κυρίως για την όμορφη δουλειά σου!Με τη σειρά μου σε ευχαριστώ πολύ!Πάντα καλά και πάντα δημιουργική να είσαι... (Αν κατάλαβα καλά, αναφέρεσαι στα δικά μου''ΠΡΩΤΑΚΙΑ''.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ματίνα σ' ευχαριστώ για το βραβείο σου και σου εύχομαι ο "Δημιουργικός σου κόσμος" να είναι πάντα το ίδιο δημιουργικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα. Θεωρώ πολύ αξιόλογα τα blog σας και νομίζω ότι είναι το ελάχιστο που μπορώ να κάνω για το κόπο σας. Εύη και βέβαια εννοώ τα δικά σου πρωτάκια. Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν και δεν είμαστε blog, σε ευχαριστούμε πολύ για το βραβείο.
    Καλή συνέχεια!
    Στέλλα (Sitronella) από τις Συνταγές της Παρέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ!