Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Βραβείο!!!


Όπως κάθε βράδυ άνοιξα τον υπολογιστή μου και με χαρά είδα ότι μου πρόσφερε η φίλη μου Δανάη από το blog ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΣΕ...ΔΡΑΣΗ!!! ένα υπέροχο βραβείο. Τι να πω... ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί αυτό μου δείχνει ότι αρέσουν τα μικρά μου δημιουργήματα.. Είναι χαρά μου που με παρακολουθούν άτομα σαν την Δανάη γιατί μέσα από την δουλειά τους καταλαβαίνεις ότι αυτό που κάνουν δεν είναι γι΄αυτούς επάγγελμα αλλά λειτούργημα.  


Υπάρχουν 3 κανόνες για το βραβείο αυτό:
1.Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο
2.Απαντάς στις ερωτήσεις
3. Δίνεις με τη σειρά σου το βραβείο σε 7 bloggers

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:
1.Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα με το οποίο υπογράφεις τα κείμενα σου;

Η αιτία λοιπόν είναι η αγάπη μου για τα παιδιά. Είμαι κατηχήτρια και ήθελα κάποιες ιδέες μου να τις προσφέρω και σε άλλους κατηχητές και γιατί όχι και σε νηπιαγωγούς και δασκάλους. Το όνομα του blog μου είναι ο κόσμος του κατηχητικού και το όνομα που υπογράφω είναι το πραγματικό μου όνομα. Η φωτογραφία που έχω επιλέξει είναι οι αναμνήσεις μου από τα δικά μου παιδικά χρόνια.
2. Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να είσαι και γιατί;
Λουλούδι... για να προσφέρω ομορφιά στον κόσμο.
3.Αν σε σταματούσαν στο δρόμο από το Blog TV και σε ρωτούσαν "Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;", τι θα απαντούσες;ποιο είναι;
Η δημιουργικότητα.
4.Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις;
Το ότι δίνω ιδέες και σε άλλους.
5.Ποια φωτογραφία θα βάζατε για τη ζωή;
6.Αγαπημένη λέξη
Αγάπη (αυτό που πρέπει να δίνουμε αλλά και να παίρνουμε).

Δίνω το βραβείο με τη σειρά μου:
  1. Είμαι παιδί.
  2. Το τελευταίο θρανίο της Πάτρας.
  3. Ορθόδοξη γυναίκα.
  4. Τα φουντουκάκια.
  5. Captain Cook.
  6. Παράξενα και Ωραία.
  7. Παίζουμε μαζί.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ!